chances for miscarriage - trying again
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
Unfortunately I can only write in English so I hope it will work this time: I just started the 11th week and lately all symptoms of nausia and exauhtion disappeared. I don't experience any bleeding or cramps. Is there anything to worry about or am I just lucky to feel better??? Thank you for your reply
שרון יקרה, במקרה כזה בו כל הסימפטומים נעלמים, כולל רגישות בשדיים, כדאי לגשת לרופא הנשים שלך על מנת לבדוק את דופק העובר ולוודא שהכל בסדר.
בעיני זה טבעי ביותר! את ברת מזל. יש לך איזושהי סיבה לחשוש מהפלה? התופעות הללו עוברות אצל רוב הנשים עד לשבוע ה- 12. כל טוב