חום 39 בשליש ראשון- נורא ואיום?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשבוע שמיני חליתי בדלקת גרון חריפה מאוד עם חום גבוה של 39 מעלות, שכשירד- ירד ל38.5 וכך במשך יומיים. לקחתי אקמול להורדת החום ואנטיביוטיקה לטיפול בסטרפטוקוק. עד כמה יכולה להיות השפעה שלילית לחום הגבוה על העובר?
לקריאה נוספת והעמקה
בדר"כ איין השפעה ארוכת טווח על העובר אולם יש לבדוק נוכחות נוגדנים למחלות ויראליות היכולות לחקות שפעת והיכולות לפגוע גם בעובר כדוגמת טוקסופלזמוזיס ו- CMV במידה ולא נבדק קודם לכן או שנבדקת בנמצאת שלילית לנוגדנים אלו. במידה ומדובר בדלקת גרון פשוטה- איין מקום לדאגה