מתי אפשר להתחיל לראות דופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי אתמול שבוע שישי ויש לי אולטרסאונד ביום ראשון. יש בכלל סיכוי שיראו דופק?
מנסיוני המלחיץ- עשיתי אולטראסאונד בשבוע שביעי (כך חשבתי) גיל העובר התאים ל-ששה שבועות אבל לא היה דופק. התהלכתי בלחץ אימים במשך שבוע, ואז בבדיקה חוזרת היה דופק. לכן- אל תילחצי אם לא יראו דופק. פשוט חזרי על הבדיקה כעבור שבוע. (המהדרין ממליצים לחזור רק כעבור שבועיים אבל מי מסוגל לעמוד במתח...)
יש לי הרגשה שלא אראה דופק כי אהיה בשישה וחצי שבועות. אז נמתין בסבלנות..
ניתן לראות דופק באולטרסאונד בגישה נרתיקית החל משבוע 6 , אולם כפי שציינה חברתך, איין זה אומר שהעדר דופק בשבוע 6 משמעותו שההריון איננו תקין. בהצלחה