ניתוח פיסטולה - הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה למנהלי הפורום 1. אני בחודש השלישי להריוני (שבוע 13) 2. אני סובלת מפיסטולה מזה מס' חודשים. 3. חלק מן הרופאים מייעצים לבצע ניתוח פיסטולה וחלקם אומרים לחכות לאחר הלידה. 4. הניתוח מבוצע בהרדמת חצי גוף תחתון (אפידורל) א. האם לבצע הניתוח ב. האם ישנם סיכונים ג. אם לא לבצע, האם ישנם תכשירים להקלה. בתודה מראש.
במידה ואת סובלת מהפיסטולה איין סיבה לדחות את הניתוח . מאחר והניתוח הינו "חיצוני" לא צריכה להיות השפעה על ההריון. לאחר הניתוח ההמלצה בניתוחי פיסטולה לשמור על דיאטה ומרככי צואה בכדי להפחית את הכאבים הכרוכים ביציאות, עלייך להקפיד בתזונה.
תודה על התשובה ( :