האם אני בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי מחזור בתאריך 5.2.02 בדר"כ הוסת שלי לא מסודר היום אני מרגישה כאבים בחזה ובאיזור הפיטמות וכן עייפות יתר מתמיד וכן כאבים באיזור הבטן התחתונה קלים לא חדים האם זהו הריון? או לפחות סימן להריון? האם אפשר לבצע בדיקה ביתית בשלב זה תודה
יוספה, אלו אכן עשויים להיות סימנים של הריון, אך כולם גם יכולים להיות סימנים של ווסת מתקרבת, ואולי גם לנבוע במידת מה מרצונך להרות (אני ניסיתי להרות במשך 6 חודשים, ובכל חודש מחדש היו לי עשרות סימפטומים שגרמו לי להיות בטוחה שהפעם אני בהריון, עד שהגיע המחזור...) היות והמחזור שלך אינו סדיר, עלייך להתייחס לאורך המחזור הארוך ביותר שהיה לך, ולא לבדוק לפני התאריך המיועד למחזור זה, אחרת תבזבזי הרבה כסף ועצבים על בדיקות הריון שליליות. בכל מקרה, גם אם היה לך מחזור סדיר של 28 ימים כמו אצל אישה ממוצעת, לא הייתי מציעה לך לבדוק לפני ה-5.3, שהוא 28 ימים ממועד הווסת האחרונה שלך. בהצלחה!
תשובה נהדרת !!