סימנים להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אתה יכול להגיד לי את הסימנים הראשונים להריון תודה
הסימנים הם רבים ומגוונים: החסרת הווסת, בחילות, עייפות, רגישות בשדיים, תכיפות במתן שתן ורגישות לריחות. אצל כל אחת זה שונה ויש כאלו שלא חוות סימנים כלל (כן! יש כאלו שאפילו ממשיכות לדמם). כמובן שהסימן האולטימטיבי הוא תוצאה חיובית בבדיקת דם והבדיקות הביתיות שגם עליהן ניתן להסתמך כמעט בבטחון מוחלט (ישכאלה המתיימרות לתת תשובה כבר 10 ימים לאחר הביוץ, מנסיון שלי כדאי לחכות לפחות 14 יום).
תשובה יפה :-)