חום השחר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, איך אמור להיראות חום השחר באם נוצר הריון, האם לעלות,לעלות ולרדת ...?? תודה רבה!!
דפוס חום השחר באופן רגיל הוא - טמפרטורות נמוכות יחסית מהמחזור ועד לביוץ, ביום הביוץ תיתכן ירידה קלה נוספת, ומייד לאחר הביוץ עלייה לטמפרטורות גבוהות יותר מאלה שקדמו לביוץ בכ-0.3-0.5 המעלה. במקרה של הריון החום אמור להישאר גבוה גם מעבר ל-14 הימים שלאחר הביוץ. במקרה שאין הריון החום יתחיל לרדת בסביבות היום ה-12 ואילך לאחר הביוץ, או יותר נכון 1-3 ימים לפני בוא המחזור. בהצלחה!
כרגיל , תשובה נהדרת :-)