הפרשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 23 ויש לי הפרשה כמו נזלת ללא ריח ויש לי לפעמים לחץ בבטן תחתונה . האם יש לי דלקת בשלפוחית השתן או אני צריכה לפנות לרופא נשים שלי .
כדאי ללכת לרופא מיידית כדי לבדוק האם ההפרשה הזו אינה הפקק הרירי. אם זו פטריה תקבלי טיפול מיידי הפרשה כמו נזלת ולחץ בבטן התחתונה נשמע כמו סימנים מחשידים לצירים גשי ללא דיחוי לרופא כדי לשלול את זה ולהיות רגועה.
פני לרופא שלך
אני בשבוע 37 יש לי הפרשות משבוע 20 בערך הם מוצקות ובכמויות גדולות ובעלות ריח לא נעים. לפני שבוע טופלתי באטביוטיקה מוקסיפן פורטה 4 פעמים ביום וללא שיפור. חודש לפני כן טופלתי בנרות מטרוג'ל ועשה לי פריחה בגוף. אבקש תשובה מהירה כדי להקל על תחושותיי הלא נעימות.