אי יכולת מתן שתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי נועית , אני ילדתי לפני שבוע לאחר 3 ימים התברר לי שאין לי אפשרות לתת שתן אך ורק בעזרת קטטר . זאת גילו לאחר צילום שנעשה והתברר שהשלפוחית מפוצצת . כיום אני מחוברת לקטטר לאחר שהוציאו אותו לראות האם יש אפשרות שהעשה לבד , ולא הצלחתי . מה עלי לעשות בבקשה תעזרו לי ? האם תופעה זו ידועה אחרי לידה ,שאין אפשרות לתת שתן ללא קטטר בכלל?
לא מצאתי תשובה לשאלתך, ילדתי לפני שבועיים ואני במצב שאת מתארת וממש מיואשת. מה קורה אצלך עכשיו?