רעב אדיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 17 להריוני השני, לעיתים, בבוקר מוקדם או בשעות הערב המאוחרות אני חשה רעב , כאילו לא אכלתי יומיים. האם תופעה נורמלית, מישהי חוותה גם? תודה
כן-כן... זה מוכר מאוד. אבל הגעתי למסקנה שחלק לא מבוטל מה"רעב" הזה הוא פסיכולוגי ולכןלא כדאי להשתולל ולנסות קצת שליטה עצמית במיוחד בערבים. בערב כדאי לאכול סלט ולא יותר מדי לחם או שנמצא את עצמנו בשלושים קילו כבדות יותר. כבר בחודש החמישי!!! כדאי גם שבמשך היום תאכלי פחממות ובשר או עוף, דברים שמספקים אנרגיה ותחושת שובע לזמן רב. בהצלחה!
כן! בהריון הראשון אפילו קמתי באמצע הלילה בגלל רעב... ואני בדר"כ לא אכלנית. אבל בהריון, מה לעשות, התאבון גדל פי כמה...!!!