דופק עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, המחזור האחרון שלי היה ב10 לינואר ובאולטרה סאונד אמדו שההריון בן 5 ל6 שבועות אולם לא דובר על דופק וזה נורא מלחיץ אותי האם זה שכיח שאין דופק בגיל זה נצפה שק חלמון של 6 מ"מ
שבוע 5-6 זה ממש ממש מוקדם, ובכלל לא מפתיע שעוד אין דופק. רק אם אין דופק בסביבות שבוע 8 עלולה להיות סיבה לדאגה... בהצלחה
גם אני עשיתי בדיקה לדופק בסביבות השבוע ה-5-6 ולא נמצא דופק, ובשבוע 8 הוא נמצא, וראיתי אותו מהבהב על המסך, בהצלחה!!! ולא לדאוג- כדי שהקטנצ'יק שם יהיה רגוע ... טלי
תודה על ההרגעה