פרנטל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם חוץ מפרנטל עלי גם לקחת ברזל או שהפרנטל מכיל מספיק ברזל? בינתיים אין צורך כי ההמוגלובין שלי גבוה.
הי אפרת, לא ציינת האם את בהריון או לא ,בכל מקרה, אם את עדיין לא בהריון, תמשיכי עם הפרנטל וכשתהיי בהריון הרופא כבר יתן לך מרשם לברזל. בינתיים ההמוגלובין תקין וזה מה שחשוב. בהצלחה!
אני לגמרי בהריון! (כמו שסבתא שלי היתה אומרת "אי אפשר להיות 'קצת' בהריון") אני פשוט אחכה לבדיקות הדם הבאות ונראה מה יגידו אז... תודה!
הי אפרת, קודם כל מזל- טוב!!! בסביבות שבוע 20 הרופא נותן מרשם לברזל ביחד עם חומצה פולית כמו: מטרנה. בהצלחה!