נטילת איקאקלומין ורצון לתאומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הינני בת 26 אמא לילדה בת שנתיים וחצי. על מנת להיקלט להריון נטלתי כדורי איקאקלומין, נעזרנו בפרגונל וכוריגון ולבסוף נקלטתי בעזרת האיקאקלומין. שאלתי היא, אני ובעלי מאוד רוצים הריון של תאומים, א. מה הסיכויים מנטילת איקאקלומין, שבקרוב מאוד נתחיל בטיפול. ב. אם לוקחים מינון גבוה יותר הסיכויים גבוהים יותר?
סיכוים גבוהים לקליטת תאומים בעזרת איקאקלומין. יש הגבלה לשימוש כפי שאת יודעת. לא ניתן לקחת יתר על המידה. נ.ב. כמה זמן נטלת איקאקלומין עד שהצלחת להרות את בתך הקטנה?