דלקת גרון (דחוף)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בתחילת ההריון סוף שבוע 5 ותחילת 6. מזה יומיים שאני סובלת מכאבי גרון וחום. לאחר בדיקת רופאה קיבלתי טיפול במוקסיפן 500 מיליגרם שלוש פעמים ביום וכן מישטח גרון שאת תוצאותיו אדע מחר. באם התשובה למשטח חיובית (סטרפטוקוקוס+) האם אין סיכון לעובר בלקיחת אנטיביוטיקה זו למשך שבוע? האם מוקסיפן אכן בטוחה בשליש הראשון להריון?האם לאחר יומיים יש טעם לרדת למוקסיפן 250? בבקשה תשובתכם הדחופה מאשה מודאגת.
לקריאה נוספת והעמקה
מוקסיפן הינה תרופה המותרת בהריון. עלייך לנטול אותה לפי הנחיות הרופאה המטפלת (כטיפול לדלקת גרון). החלמה מהירה