lichen ושימוש בתרופה בזמן ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני משתמשת במשחות dermovate ו ovestin מאז התגלתה המחלה לפני כמה שנים. בן זוגי ואני מתכננים הריון, בהתיעצות עם רופאת הנשים שלי היא אמרה שאין בעיה עם המשך הטיפול וזאת למרות שבדף ההסבר של המשחות כתוב כי אין לצרוך את התרופה בזמן הריון. האם יש אפשרות ששימוש בתרופה יפריע במהלך ההפריה? או יפגע בשלומו של העובר?
היי נועה, אין לי מושג מהי התרופה עליה את מדברת אבל רק שתדעי שעל כל תרופה רשומה הערת אזהרה לנשים בהריון אפילו בתרופה הכי פחות מזיקה . עם רופא נתן לך את התרופה - אז אל תחששי, בהצלחה
תבררי במרכז הטרטולוגי בירושלים (אין לי את הטלפון אבל קל למצוא).