חום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע ה-15 להריון. השבוע נראה שהתקררתי ואני סובלת מחום 38, השתעלות יבשה וחולשה כללית. רציתי לדעת האם יש צורך לקבל טיפול מיוחד ואם יש צורך בבדיקות מיוחדות לבדוק את מקור התופעות? מה הסיכויים לנזק לעובר?
היי אילת לדעתי כל מקור של חום כלשהו שלעיתים מלווה בפריחה וכאלו נדרש לראות רופא ולעיתים גם בדיקת דם לCMV לבדוק שלא נדבקת בוירוס הזה . אז אל תזניחי וגשי לרופא כדי להיות רגועה , חוץ מזה יכול מאוד להיות שזוהי שפעת שגם כן כדאי לראות רופא כדי לקבל טיפול כלשהו . תרגישי טוב רובי