שאלה חשובה לבנות ולרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 33. עשיתי הערכת משקל בשבוע 31, ונאמר לי שהוא גדול בשבוע. כלומר: מתאים לשבוע 32. לא זכרתי את מועד הוסת האחרונה. ובפעם הראשונה שהלכתי לרופא הוא אמר לי לחשב את המועד 3/7/01. וכך עשיתי אבל אני חושבת שהמחזור בכל זאת היה לפני כלומר ביוני. האם זה אומר שייתכן והרופא קבע תאריך מחזור אחרון מאוחר יותר ולכן אלד יותר מוקדם מהמשוער וזו גם הסיבה שהעובר גדול ב200 גרם יותר? אשמח לקבל תשובה .
שרונה, אין חשיבות לעובדה שלפי הא.ס העובר גדול בשבוע, וגם זה לא קשור לכך שאולי תלדי מוקדם או לא! רק אחוז קטן מאוד יולדות בתאריך המיועד אצלי לדוגמא התינוקת תמיד היתה גדולה בשבוע, בכל הבדיקות שעשיתי, ובסוף בכלל לא הגעתי לתשיעי כדי לראות האם אכן היא תצא מוקדם בשבוע.... היא נולדה בירידת מים כבר בחודש שמיני! כך שאין חוקים לעניין וממש ממש אי אפשר לדעת