זמן מנוחה לבדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמה זמן לאחר הבדיקה אמורים לשכב ולנוח? האם 36 שעות לאחר הבדיקה, ניתן לנסוע ברכב נסיעה ארוכה, במצב ישיבה? תודה מראש!
הי לימור, ההמלצה לאחר מי שפיר היא מנוחה למשך 48 שעות.
למרות ש-48 שעות הוא פרק הזמן הפורמלי למנוחה (הכוונה לשכיבה ממש), אני הבנתי שמומלץ גם ביום שאחרי לנוח. כלומר מותר לקום ולהיות קצת פעילים אבל נראה לי שנסיעה ארוכה ובישיבה כל הזמן, היא בכל זאת מאמץ שכדאי לדחות אותו אם אפשר. למה לקחת סיכונים מיותרים?
מקובל לנוח באותו יום.באם אין דימום,חום או כאבי בטן ניתן לחזור למחרת לפעילות רגילה