מה זה אומר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
החודש לקחתי איקקאלומין + זריקת כוריגון. אני לאחר ביוץ, כ- שבוע לפני המחזור (הלא מיוחל ...) לפני שבועיים היה לי בנרתיק הרבה - " חומר לבן", לא מוסבר, (בדקתי ע"י מראה) בימים האחרונים התחתונית שלי מלאה ב"הפרשה לבנה / צהבהבה" עם קצת ריח. האם למישהי יש מושג מה קורה אצלי?! בעניין ההפרשה הלא פוסקת. בתודה מראש מור
זה נשמע כאילו יש לך פטריה. כדאי להבדק על ידי רופא
מור יקרה, אני יכולה לספר לך שמחזור האחרון שלי , לאחר הביוץ הופיעו לי הפרשות לבנות בכמות די גדולה ולא מוסברת ולשמחתי לאחר מספר ימים קיבלתי תשובה חיובית... אני מחזיקה לך אצבעות ומקוה שגם את תזכי לחיובי.................
לשירלי תודה רבה רבה ומקווה
שלום לך תודה על העידוד אך לצערי הרב קיבלתי וסת אתמול אז כנראה זאת לא הסיבה