שאלה בקשר לאתר WWW.BABYMED
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי באחת השאלות והתשובות שיש אתר המצייר את גרף חום השחר נדמה לי שמי שהמליצה עליו זו רויטל . בכל אופן מי שיודעת מידע עליו ומעוניינת לענות אשמח . רציתי לשאול לגבי הקוים האדומים שנקראים COVER LINE ומה הם אומרים ? מה לגבי הצבעים ומה כל צבע אומר ובכלל איך בדיוק משתמשים בטבלה ? כמובן לאחר כל הכנסת נתוני מעלות החום וכו' יש לתת הוראה לביצוע הגרף . אז בקיצור איך לקרוא את הנאמר תודה רובי
מדוע לא עונים בנות מה קורה ?