הפסקת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נכון לעכשיו הפסקתי את גלולות כדי להיכנס להריון לאחר שנתיים וחצי של נטילתן. השאלה היא אם אפשר להתחיל את תהליך ההריון או לחכות מספר חודשים? אשמח לקבל תשובה.
הי מוטרדת! קודם כל אין צורך להיות מוטרדת... ראשית כל שנתיים וחצי של נטילתגלולות הן לא זמן רב. יש הממליצים לחכות מעט ו"לנקות את הגוף" באופן רשמי אין המלצה על כך וניתן להכנס להריון מיד כשמפסיקים בנטילת הגלולות. אולם, זכרי כי לפעמים לוקח לגוף עצמו זמן מה לחזור למחזור הביוץ הטבעי שלו לאחר נטילת גלולות. וכדי להרגיעך מנסיון שלי: אני עכשיו בהריון עם עובר בריא להפליא (טפו, טפו, טפו...) וגם אני מרגישה טוב וכל זאת לאחר שנכנסתי להריון מיד לאחר הפסקת הגלולות (שבועיים). אם את מרגישה צורך להתחזק ללא קשר לגלולות רק אז הייתי ממליצה לחכות ולעבור לתזונה מאוזנת. זכרי להתחיל לקחת חומצה פולית כבר מעכשיו. כל טוב ובהצלחה! נירה
אין צורך בהמתנה של מספר חודשים לאחר סיום גלולות. יתכן והכניסה להריון תתעכב מספר חדשים עקב השימוש בגלולות