אורטילס לעצירות האם מותר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני בשבוע 9 להיריון אני סובלת מעצירות כרונית כרונית ושום דבר לא עוזר לי הדבר היחיד שעוזר לי קצת זה האורטילס, האורטילס עשוי מתמציות של תאנים, שזיפים ותמר הינדי ככה שזה מוצר טבעי, צילצלתי לחברה בה מייצרים את התרופה והם אמרו לי שזה טבעי לחלוטין והרבה נשים בהיריון לוקחות את זה. מצד שני הרוקחת בקופ"ח אמרה שאפשר ומאידך בבית טבע אמרו לי שזה אסור וזה יכול לגרום להפלה מפני שזה עושה כאבי בטן (לי זה עושה ממש קצת) מה אתם מציעים והאם משהי לקחה בעבר בהיריון שלה אודה לכם באם תחזירו לי תשובה דחוף מפני שאני לוקחת את הכדורים אבל אני מפחדת שאני יעשה טעות תודה
אם את בספק- אז אין ספק שאת צריכה להפסיק עם הכדורים האילו אם יש סיכוי ואפילו קטן לסיכון לעובר. תנסי לעבור לתזונה עשירה בסיבים תזונתיים ושתיים 10 כוסות ביום של מים, נראה לי שזה יפתור לך את הבעיה, בלי כדורים.