הפלה טבעית שבוע 7
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי במאמר על הפלות אצלכם, כי הטיפול בכל הפלה הוא גרידה בהרדמה מלאה כדי לוודא שהכל יצא. היות והרופא שלי אמר לי שזו לא הגישה היום, ורק עקב אחרי ירידת הורמון בטא לאפס ועשה לי אולטראסאונדים 3 פעמים כולל אחרי המחזור השני לאחר ההפלה, רציתי לדעת מהי הגישה הנכונה כיום.
זה לא עניין של גישות- כל מקרה הוא ספציפי במקרה של הפלה טבעית בודקים תחת אולטרסאונד אם ההריון נפל כולו, אם כן לא צריך גרידא, אך אם נשארו חלקים בתוך הרחם יש לבצע ניקוי של הרחם משאריות ההריון.
הגישה כיום היא כי אם באולטרה סאונד לא רואים תוכן הריוני,הדימום הוא מינמלי וצואר הרחם סגור ניתן לעקוב אחר רמות הבטא עד ל 0