התכווצויות שרירים בבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות אני מנסה להרות מזה כשלושה חודשים. אני ביום ה 27 למחזור (מחזור יחסית סדיר 28-29 יום). ביומיים האחרונים אני חווה התכווצויות שרירים חזקות בבטן הנמשכות לכמה שניות. האם הדבר מסמן הריון ? האם יש טעם לקוות ?
הי שירה, תחושות כאלו יכולות להיות לפני קבלת וסת או אם יש הריון. לפי תחושות בטן שונות א"א לנחש- תמתיני עד לאיחור ואז או שתקבלי או שפשוט תגלי שאת בהריון! בהצלחה!
תודה, ההתכווצויות שונות ממה שאני רגילה בד"כ. לכן החשד שזה אולי. אבל אני יודעת, תמיד עדיף לחכות מאשר לקוות ולהתאכזב. בכל אופן, תודה. היה לי חשוב לשמוע שזה משהו נורמלי.