דלקת בשלפוחית השתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עפ"י ממצאי תרבית שתן נמצא חיידק klebsiella מאחר ואני בשבוע ה-17 להריוני ברצוני לדעת מה משמעות החיידק הנ"ל והאם מותר לי לקחת אנטיביוטיקה או האם יש טיפול חלופי כך שאוכל להימנע מנטילת אנטביוטיקה אודה על תשובה מהירה
הי רחלי, עלייך לפנות לרופאך ע"מ שייתן לך מרשם לאנטיביוטיקה. בהצלחה!
דפנה מאחר ואני מאד לחוצה בעניין(עקב ההריון) אני מעוניינת לקבל תשובה קצת יותר מפורטת מרופא לגבי החיידק הספציפי עליו שאלתי בכל אופן אני מודה לך