אולי הריון ???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכם , אני מודדת את חום השחר מס' ימים כשבועיים לערך שבימים הראשונים נע בין 36.1 ל 36.3 (מחזור אחרון 30.01.02 ) ביום ה- 15 החום הגיע ל 36.55 למחרת ירד ל 36.5 וביומיים לאחר מכן 36.3 ו 36.35 והיום 36.5 שוב עליי לציין כי המחזורים שלי אינם סדירים במיוחד ולדעתי הביוץ מתרחש אצלי ביום ה 17 ,18 ביומיים האחרונים ישנם כאבים בצד וכאבי גב ובניגובים מעט דם ורדרד ונראה לי שיש עדיין זמן עד למחזור . אז אנא עודדוני מעט מה אתן חושבות אשמח גם אם הרופא יענה .קימתי יחסים ביום ה- 15 . תודה על תשובתכם דורית
לפי החשבון שלי את נמצאת רק ביום ה-21 למחזור. זה עדיין מוקדם מדי מכדי לדעת אם יש או אין הריון. תוכלי לדעת זאת רק כשתגיעי לכ-12 או 14 ימים לאחר הביוץ, ואם חום גופך לא יתחיל לרדת בהדרגה ייתכן ויש הריון. לא ניתן לזהות הריון כבר בשלב זה של המחזור. בהצלחה!
נטלי היי ! תודה , אך מה שמטריד אותי מעט אלו הכאבים שאני חשה גם בבטן התחתונה וגם הניגובים הורודים שאותם הזכרתי . ממתינה לתשובה תודה שוב דורית