דימום לאחר התקנת "מירנה"
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני נמצאת כ-7 שבועות לאחר לידה. לפני כשבועיים הותקן ברחמי התקן מסוג "מירנה" ומאז אני סובלת מדימום משהולך ומתגבר . האם זו תגובה נורמלית להחדרת ההתקן? וכמה זמן דימום זה אמור להימשך? (האין "גדולתה" של המירנה הוא בכך שהיא מפחיתה משמעותית את כמות הדימום???) תודה מראש
אחותי שותפה לבעיה, אני כבר חמישה חודשים עם אותה בעיה ורופא הנשים טוען שהגוף צריך להסתגל ... כשלושה חודשים אז סבלנות ונראה מה גדולתה של הטבעת....