איבוד הכרה- דחוף!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 25 להריון ובשבוע האחרון, איבדתי את ההכרה לכדקה בשני מקרים שונים. בשני המקרים ארע הדבר ממצב ישיבה, ועל כן אני מאוד מודאגת, ביצעתי אתמול בדיקת א.ק.ג שיצאה תקינה, רציתי לשאול האם המצב מוכר והאם עלי לבדוק משהו נוסף. תודה!
האם ביצעת בדיקת לחץ דם והמוגלובין? התעלפויות בהריון עלולות לנבוע מלחץ דם נמוך במיוחד, או מרמת המוגלובין נמוכה במיוחד. אולי יומלץ לך להוסיף עוד ברזל (האם את נוטלת תכשיר המכיל ברזל?). לבריאות!
אני נוטלת ברזל באופן קבוע (כמו כן חומצה פולית וויטמינים), רמת ההמוגלובין שלי היא 10 שמתי לב לאחרונה כי אני חשה ברע לאחר שאני אוכלת שוקולד או דברי מתיקה אחרים. הבוקר אגב ערכתי בדיקת העמסת סוכר ואת התוצאות אוכל לקבל מחר! תודה על המענה והעידוד (-: