שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה 12 בת 39,היום עשיתי שקיפות עורפית ולהלן התוצאות : לפי גיל 39 1:120 שקיפות עורפית 1.2 מ"מ לאחר הבדיקה 1:800 אנא ענה לי האם התוצאה טובה ואינה נמוכה מדי ? האם 1.2 מ"מ זוהי שקיפות גבוהה מדי או שזה בגודל הנורמלי ? ראוי לציין כי לפני מספר שנים נאלצתי לעבור לידה עקב תוצאת בדיקת מי שפיר שאינה יצאה טוב. תודה
הכנסי לפורום אולטרסאונד להתייעץ עם ד"ר וולמן
הי סמדר התוצאה מראה כי הסיכון שלך לפי גיל היא 1:120 (כלומר, מתוך 120 לידות, אחת תהיה עם עובר חולה בתסמונת דאון). בשל הבדיקה הטובה הסיכון ירד ל1:800, כלומר המצב השתפר מאוד וזה מצויין. חשוב לזכור כי זוהי בדיקת סקר, המחשבת סיכוי ולא נותנת תשובה ודאית. תשובה ודאית תיתן לך אך ורק בדיקת מי שפיר. בהצלחה בהמשך, עידית