לקוציטים בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, קיבלתי היום את תוצאות הבדיקות ויש לי לקוציטים בשתן (ברמה גבוהה) מה זה אומר והאם אני צריכה לדאוג? ועוד משהו יש לי לאחרונה כאבים של מחזור כאילו אוטוטו אני עומדת לקבל (יש לציין כי אני בשבוע 36) למה זה קורה והאם זה נורמלי? רחלי
הי רחלי, לויקוציטים בשתן משמע שיש חיידק ולכן עלייך לפנות לרופאך לקבלת טיפול אנטיביוטי. בקשר לכאבים שיש לך, כנראה אלו צירים מדומים- "ברקסטון היקס"- הם מתחילים מחודש שמיני להריון. אם הכאבים עוברים לאחר מנוחה ושתייה- זה תקין אך אם אין הטבה ויש אפילו החמרה בהם, פני לחדר לידה ע"מ שיבדקו אותך בכדי לוודא האם יש/ אין פעילות רחמית והאם את בלידה או לא. בהצלחה!
תודה