מי שפיר? - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופאים, נכנסתי להריון ספונטני, אולם לבעלי עבר ידוע של ספירות זרע נמוכות ואחוז גבוה של זרעונים לא תקינים (ההריון הקודם שלנו היה לאחר השבחת זרע). עד כה ההריון היה תקין לגמרי, ותוצאות כל הבדיקות מצוינות - שקיפות עורפית, סקירה מוקדמת, חלבון עוברי - הכל כסדרו. כל רופא ששאלנו אמר שזהו הריון רגיל לכל דבר, ובכל זאת אני שואלת - האם לאור עברו של בעלי כדאי לי לעשות בדיקת מי שפיר?
למען השקט הנפשי שלך בלבד, אולי כדאי. מעשית, לאור הבדיקות שעברת נראה כי הכל תקין ואולי זה מיותר.
למיטב ידיעתי אין קשר בין מי שפיר וזרע באיכות נמוכה. מי שפיר בודק בעיות כרומוזומליות, שמתבטאות בבעיות כגון תסמונת דאון ועוד. לא נראה לי שיש קשר בין מבנה ואיכות הזרע ולמבנה הכרומוזומים. בהצלחה.