לבנות הפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות ! מספר דברים : המחזור שלי איננו סדיר במיוחד 30 , 23, 26 יום ובמשך החודש אין לי בכלל הפרשות צמיגיות כמו שאתן קוראות להן ( אני מאלו שאין להן הפרשות בכלל) ישנם מספר מועט של ימים יומיים שלוש שיש לי ממש מעט, שכנראה אלו ימי הביוץ אני מזה זמן מודדת חום והוא נע בין 36.1 -36.3 לפי החישוב ביום 17 החום הגיע ל 36.5 למחרת 36.4 בימים שקדמו לחום הגבוה היו לי כאבים בצד שמאל ממש ממש (אני חושבת שאני מבייצת מאוחר לפי כל הסימנים ) מאז החום 36.3 , 36.35 יש לי כאבים בבטן התחתונה מאז ואינני צריכה לקבל עדיין המחזור האחרון היה ב 30.01.02 מה אתן חושבות ? אודה על תשובתכם רובי
הוספה מעבר למה שרשמתי כבר מהבוקר יש לי מן דימום ורדרד בניגובים ומוקדם לי לקבל מחזור אז מה זה צריך להיות?