הריון למרות קיום התקן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נקלטתי להריון למרות קיומו של התקן תוך רחמי. ההתקן הוצא . שאלתי היא האם כעת ההריון הוא הריון רגיל לכל דבר או שישנו סיכון בכך שהוא נקלט למרות קיום ההתקן (קראתי שבהריונות כאלה קיים סיכון מוגבר ללידה מוקדמת- האם זה נכון?).
הי רונית, טוב שהוצאת את ההקדם מיד כשגילית שאת בהריון. אני לא יודעת באיזה שבוע את אבל אם את ממש בתחילת ההריון יש לוודא שההריון בתוך הרחם ולא חלילה הריון מחוץ לרחם- דבר ששכיח כשיש התקן תוך רחמי. לכן, אם ההריון תקין - תהני ושיהיה לך במזל!!!