agiolax
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בימים האחרונים לקחתי agiolax אחרי ששום דבר אחר בעצם לא עזר לעצירות שלי. זה עבד מצויין (כפית גרגירים לפני השינה, ובבוקר - יציאה) אבל היום בבוקר כל כך כאבה לי הבטן ממש עווית של גאזים (לא ברחם, לדעתי, אלא בקיבה... כמו שקורה ממשלשלים חזקים לפעמים). אני בתחילת שבוע 16 ורוצה לדעת אם עלי להפסיק מיד agiolax והאם סיכנתי את העובר שלי???? בכל מקום כתוב שה-agiolax מותר לנשים בהריון.
מאחר ואינני מכיר את התרופה איין ביכולתי להמליץ בפניך על הפסקה או המשך שימוש. איין התווית נגד למרככי צואה בהריון,יש להזהר יותר בשליש השלישי