פרוזאק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
Hi I am 19-Week pregnant and taking Prozac For 3 years because of major depression Is it safe to keep using it? I am very worried for my Baby But if I stop taking the Prozac I might have depression again Will it be safe also to breast feed after birth?
taking Prozac in pregnancy is with chance of fetal harm exists but must weigh risk/benefit ; no human studies/animals unsafe;no studies lactation- ?
שוב שלום תשובתך מאוד חשובה לי. אני יכולה לקרוא בעברית, כתבתי אנגלית קודם בשל בעייה במחשב, האם ניתן לחזור על התשובה בעברית כי לא הכל הבנתי המון תודה