העדרות של כמה ימים בזמן ריסוס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם אעדר מהבית בזמן ריסוס כ-4 ימים, האם תהיה לזה עדיין השפעה. החברת ריסוס באופן כללי אומרת ששעה אחרי אפשר להיות בבית. לא עשיתי עדיין ריסוס, הזמנתי לעוד כמה זמן. מעבר לזה שאני רוצה גם לצבוע את הבית ושוב להיעדר כשבוע, האם יש בעיה אם זה, אם אורור מתאים. תודה על תשובתך
הי שירי, אין שום צורך להעדר מהבית זמן כה רב- לא אחרי ריסוס ולא אחרי צביעה. אל תהיי בבית בזמן ביצוע פעולות אלו, תדאגו לאורור טוב ואז תוכלי לחזור לביתך!