שאלה לד"ר יוסי רוסמן מנהל הפורומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר רוסמן שלום בתור מנהל הפורומים אנא ענה לי על שאלה זו: מדוע הרופאים הינם סלקטיביים בתשובותיהם ועונים לחלק מהשאלות ואילו אחרות נזנחות להן??? אין זה הוגן, מכיוון שיש נשים כאן הממתינות לתשובות. תודה.
למה? כי הם מתנשאים, עונים על מה שבא ואיך שבא, ויש תשובות תמציתיות ולאקוניות שמוטב היה ולא היו עונים עליהן כלל דחוף שיפור במיידי
זו היתה שאלה אמיתית שאני רוצה עליה תשובה, ולא איזו הזדמנות להשתלח ברופאים שבסך הכל עושים את עבודתם, אז אני מבקשת ממך ומכולם להירגע ולקבל תשובה מד"ר רוסמן.
רונית את צודקת. אני מציע שתדרשי את כספך בחזרה.