גרודים עזים בעור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום, אני בשבוע 17 להריוני הראשון חשה גירודים עזים בכל הגוף דבר המקשה על שינתי בלילות. בנוסף אני לוקחת כדורי ברזל פוריגרד פוליק (2 כדורים ביום) וויטמינים פרנטל כדור ביום. הייתכן כי לכדורים אלה יש השפעה על הגירודים? מה ניתן לעשות? אודה לתשובתך המהירה.
הי נירית אני זוכרת שפעם דפנה ענתה למישהי לגבי גירודים בשליש האחרון של ההריון אולי זה קשור למה שיש לך. את יכולה למצוא את זה בכתובת: http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=9&i=180287&t=180249 בכל אופן - נסי למרוח קרם לחות ואם זה לא עוזר - גשי לרופא.
הי נירית, כמו שנטלי כתבה התייחסתי כמה פעמים לנושא זה- אע"פ שמדובר בתסמונת שאופיינית לשליש האחרון. בכל מקרה, הייתי מייעצת לך לגשת לרופאך ע"מ לעשות בדיקת דם כדי לברר את המצב. בהצלחה!