אי התפתחות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש חומר המסביר על אי סגירת הגולגולת של העובר (acrania), תופעה זו התגלתה לצערי הרב אצלי בשבוע ה-14 ונאלצתי לעבור הפסקת היריון. האטם נכון הדבר שחוסר ב- B12 גורם לכך? כמו כן האם חום גבוה, של יום אחד, בהיריון עלול לגרום לזה? תודה
אקרניה הינה תופעה לה יש אטיולוגיה(גורם) מולטיפקטוריאלי.כלומר צבר של נתונים שיכול לגרום לבעיה.חומצה פולית ניתנת למניעה של מומים פתוחים במערכת העצבים המרכזית,בין השאר אקרניה.מחלת חום של יום אחד לא מסבירה הופעת אקרניה