חרדה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 29 ובזמן האחרון אני כל הזמן חרדה שמשהו יהיה לא בסדר. האם זה נורמלי? כל ה ההריון הייתי בסדר ולא ממש הייתי בחרדה. אבל עכשיו כן. אני כל הזמן מפחדת שתנועות העובר לא חזקות מספיק וכו' (אני מרגישה את העובר כל יום)
שירי זה בסדר אני בהריון שלישי שבוע 35 ואני כל הזמן בחרדה שהכל יהיה בסדר זה טבעי מאוד כל עוד זה בפרפורציות נכונות בי בהצלחה
התחושה היא תחושה טבעית.באם הדבר צפריע לך בתפקוד יום יומי ,מתגבר או גורם לך להפרעות שינה יש לפנות לרופא נשים מטפל