עבודה עם נשאי מחלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במסגרת עבודתי כסייעת לרופא שיניים אני נתקלת מדי פעם (לעתים רחוקות למזלי) בצורך לעבוד עם נשאי הפאטיטיס B או C השאלה שלי לגבי C בעיקר כי לB אני מחוסנת. האם יש בהריון סכנת הדבקות גבוהה יותר ממצב רגיל? כמובן שננקטים כל אמצעי הזהירות המקובלים כמו כפפות כפולות ,משקפי מגן, מסכה וכו'. האם יש סיבה לדאגה או שעדיף להמנע ממגע איתם בכל מחיר?
הי מירית, אם את משתמשת באמצעי ההגנה המקובלים ונמנעת ממגע בדם ובהפרשות אחרות אין סכון יתר להריון. פשוט תמשיכי כך! בהצלחה!