דפיקות לב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27 בתחילת הריוני הראשון. מידי פעם אני סובלת מדפיקות לב מוגברות. בעיקר בזמן העבודה וגם לאחר הארוחות. ככל הידוע לי, לחץ הדם שלי תקין וכן תיפקוד בלוטת התריס. שאלותי הן: 1. האם דפיקות לב כאלו מחייבות התייחסות מיוחדת ? 2. האם זה בסדר לקחת טיפות "רסקיו" (פרחי באך) על מנת להרגע ? תודה
הי הילה, בהריון, עקב ירידה בלחץ הדם הלב עושה מעין פיצוי ויש עליה בדופק- דבר שמתבטא גם בדפיקות לב.בעיקרון, זהו מצב שכיח בהריון אך בכ"ז עלייך ליידע על כך את רופאך ולוודא שהכל תקין. בהצלחה!
גם אני נוטלת "רסקיו" ומאוד מרוצה מהתוצאות !!! מומלץ בכל מקרה להתייעץ עם הרופא לגבי התופעה באופן כללי (הדפיקות לב). המון בהצלחה!