רמת המוגלובין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשה בשבוע 28 עם רמת המוגלובין של 10.6 האם עליה לקחת תוסף ברזל ואם כן באיזה מינון.
הי ניר, כל אישה בהריון משבוע 20 צריכה לקחת ברזל.אם אשתך עדיין לא לוקחת כדאי שתתחיל. בהצלחה!
אם את כבר לוקחת פוריק - כדור ברזל אז את צריכה לקחת עוד אחד ואם את לא לוקחת בכלל אז את חייבת לקחת אחד לפחות. תאכלי אוכל אם ברזל משמשים יבשים אגוזים חסה( עם השריה כדי שהריסוס ירד) תשתי מיץ לימון לספיגה טובה יותר של הברזל. פוריק על הבוקר, בטן ריקה ותאכלי רק אחרי שעה. חשוב מאוד, זה נמוך! 10.6 זה אנמיה. אני בשבוע שלך ,ועד לפני שבוע לקחתי רק כדור אחד, עכשיו אני לוקחת שניים, היה לי 11.1 בהצלחה. תירגעי חוסר ברזל, לא פוגע בעובר, אבל פוגע בך ( העובר לוקח את מה ששהוא צריך). השאיפה 12. חוסר ברזל גורם לעייפות , חוסר ריכוז , התעלפויות, חניכיים חלשות ועוד. היום תלכי לבית מרקחת ותקני חבילת פוריק, ללא מרשם רופא. אחרי הכדור המלצה לשתות לימונדה טבעית, זה מעביר את הקצת בחילה. בהצלחה!!!