כולסטרול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 34 להריוני. בבדיקת דם שערכו לי התגלה כי רמת הכולסטרול בדם היא 313 MG/DL כאשר הפרמטרים הרצויים הם 140-220. מה פירוש התוצאה? בנוסף התגלה כי כדוריות דם אדומות מעט נמוכות מהנורמה. אודה על תגובתכם.
הי אילנית, פירוש התוצאה הנו שיש לך כולסטרול גבוה וזה משהו שיש לעקוב אחריו גם לאחר ההריון. כדוריות דם אדומות נמוכות משמע שיש חוסר בהן - דבר היכול להעיד אולי על אנמיה. אם רמת ההמוגלובין שלך תקינה, זה בסדר. בכל מקרה, אם את עוד לוקחת ברזל אז תמשיכי עד סוף ההריון וכן בתקופת משכב הלידה. בהצלחה!