נטילת חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם עדיף ליטול חומצה פולית 4 מ"ג או 5 מ"ג?
מה הרופא שלך רשם לך? אני לוקחת חומצה פולית 400 מק"ג
זה ממש לא משנה. 4 מ"ג נחשב ל"מספיק", אבל אין שום נזק או בעייה שנטילת 5 מ"ג. הגוף יפריש את העודפים דרך השתן, אם יהיו לו עודפים.
מספיק 400 מיקרוגרם
הי מור, בעיקרון אין מניעה לקחת מינון של 5 מ"ג אבל מינון זה ניתן בד"כ לנשים עם היסטוריה של בעיות במערכת העצבים בהריונות קודמים או סיפור משפחתי דומה, לכן, לרוב הנשים מקובל לתת חומצה פולית של 400 מק"ג.אבל אם את בכ"ז רוצה לקחת את המינון הגבוה אין עם זה שום בעיה ואין ת"ל בשימוש ממושך. בהצלחה!