פיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב!!! הרני נשואה בת-30 בקרוב ואם לילד מקסים בן -3 במשך תקופה ארוכה (של שנה פלוס )ניסיתי להיכנס להריון ללא הצלחה. הרופא נשים שלי המליץ לי לעבור בדיקת אולטראסאונד על מנת לראות מתי מועד הביוץ שלי היות והווסת שלי לא סדירה . שאלתי מהו הטיפול הקצר והמומלץ ביותר על מנת שאוכל להרות במהרה??? בתודה מראש בר.
למעשה, הרופא שלך הציע לך דבר נכון לפחות לשלב התחלתי. חשוב שתדעי את מועד הביוץ המדויק דבר ראשון , כי הרי אין טעם להתחיל בטיפולים לפני שבטוחים שיש איזו שהיא בעיה. אם הרופא שלך הוא טוב וגם מומחה לפריון, כדאי שתסמכי עליו ועל שיקול דעתו או שתמצאי מישהו שזוהי ההתמחות שלו. יש כאלה שמתחילים עם הזרעה "פשוטה" ואם לא הולך אז לטיפולים אחרים. יש פורומים לפריון ושם תוכלי לדבר עם נשים שעוברות טיפולים. הכתובת לפורום המתאים ב,דוקטורס" היא: http://doctors.co.il/forums/list.php?f=246 בינתיים - אל תדאגי!!! בררי את מועד הביוץ המדויק ותמשיכי משם... בהצלחה!!!