חום שחר גבוה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
החודש טופלתי באיקקלומין ומדדתי חום שחר. המחזור מאחר כבר ב-4 ימים, ובנוסף חום השחר עלה משמעותית ונשאר גבוה כבר 9 ימים. השאלות שלי הן: 1. האם איקקלומין גורם למחזור להופיע בזמן כך שאיחור שלו יכול להצביע אולי על הריון ? 2. האם חום השחר הגבוה והממושך מצביע בהכרח על הריון ? 3. אם נקלטתי - כמה ימים החום צריך להיות גבוה והאם הוא צריך לרדת באיזשהו שלב ? תודה, הסקרנית
לפי מה שידוע לי (ללא קשר לאיקקלומין), אם חום השחר נשאר גבוה מעל 15 יום זה סימן להריון. 9 ימים זה כנראה עדיין מוקדם לדעת. אבל שוב, אין לי מושג לגבי האיקקלומין.