השמנה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עוד עשרה ימים אני מתחילה חודש 4 ובינתיים העלתי קצת יותר מ 3 קילו... זה הרבה? מעט? בסדר?...
העליה הסבירה במהלך הריון הינה 1 ק"ג בשליש ראשון ו 3 ק"ג בשליש שני ושלישי
זאת אומרת 7 קילו בסך הכל??? אני יכולה לשכוח מזה, מה? :-((
בלי להתווכח עם הרופא, אבל כל עיה בין 9 קג' לבין 15 קג' היא תקינה (וזה לאור כל ספרי ההריון!)
כבר התחלתי לחשוב שאני היחידה ש"מרשה" לגלית להשמין קצת... בעולם מושלם היינו כולנו עולות 7 קילו ואחרי הלידה מקפצות עם החוטיני בחזרה למכון כושר כדי להוריד בספינינג את הקילו העודף שנשאר לנו :-) בעולם מושלם....