מחזור בן 45 יום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר! הפסקתי לפני 3 חודשים לקחת גלולות. מאז מופיע לי מחזור רק ביום ה-45 (את האיחור בחודש הראשון ייחסתי להפסקת הגלולות, אך גם המחזור השני הגיע בדיוק ביום ה-45). שאלותיי הן: האם מחזור של 45 יום נחשב סדיר? האם "האיחורים" נובעים מהפסקת הגלולות והאם זה נחשב "נורמלי"? האם יש צורך בבדיקות? ומהו יום הביוץ המשוער? בתודה מראש על התשובות, קרן
הי קרן לפני שהתחלת עם גלולות היה לך מחזור קבוע? לי לא היה, הפסקתי גלולות אחרי למעלה מחמש שנות שימוש. גם לי יש עכשיו מחזור ארוך (43 ימים). אני מתכוונת לבדוק יום כן יום לא עם "מקלון לבדיקת ביוץ" החל מהיום ה-14 (ספירה מהיום הראשון של המחזור האחרון).