שאלה לרופא - דימום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בתחילת הההריון (שבוע 4), ובעקבות קיום יחסי מין היה לי דימום קל. הדימום מייד נפסק. האם יש סיבה לחשוש, או שמא זה בגלל ההקלטות של ההריון? עליי לציין שלא היו לי שום כאבים או התכווצויות. רק דימום קל.
לקריאה נוספת והעמקה
דימום בתחילת הריון הינה תופעה שכיחה. לדימום כמה סיבות בינהן - השתרשות העובר,דמום קל מאזור ההשרשה או להבדיל הפלה או הריון מחוץ לרחם.במקרה של דימום לאחר קיום יחסים יתכן ומדובר בדימום ממקור צואר הרחם.בכל מקרה אם הדימום נמשך עלייך לפנות לרופא נשים